fredag 23. november 2007

Et år med blogg...

I dag er det et år siden jeg skrev det første innlegget på bloggen! Det var Jorid som oppfordret og inspirerte meg når hun i rosende ordelag fortalte om livet i bloggeby.

Det har vært et spennende år og mange hyggelige kommentarer til mine skriverier. Og kommentarer vil jeg jo gjerne ha flere av. Og ikke vær redd for å se det du mener... Så lenge det ikke er usaklig, surmaget, personangrep eller en kombinasjon av dette skal jeg nok tåle det meste...

Retningen på bloggen har endret seg litt. Derfor kalvet bloggen for en stund siden, og resultatet ble Den grå hverdagen. Der skriver jeg om virkeligheten, her får fantasien fritt spillerom.

Jeg har vurdert å rydde litt i arkivet og fjerne poster jeg ikke lenger liker, men lar det være. Bloggen får tale for seg selv og vise utviklingen. På en måte blir den jo et historisk dokument...

2 kommentarer:

Katrine K sa...

Gratulerer med et år som blogger. Tiden går jamen fort. Jeg merker at jeg var mer aktiv som kommentator da jeg var fersk blogger. Nå leser jeg mest, men kommenterer ikke så mye. Vet ikke hvorfor, sløvheten har tatt meg. Jeg håper du vil fortsette, for det er alltid spennende å komme inn hit, og du skriver veldig bra.

Hobbyfilosofen sa...

Takk Katrine K! Og, ja, tiden går fort... Har forresten merket samme symptom selv, kommentarer skrives sjeldnere nå, også av meg. Selv om jeg leser like ofte, men flere blogger.

Fortsette kommer jeg til å gjøre, selv om frekvensen blir ujevn også fremover...