mandag 27. august 2007

Historisk personlighet, jeg?

Ja, jeg måtte ta den jeg også. Og jeg er ganske fornøyd med resultatet selv om jeg nok ikke stiller i helt samme klasse som Leonardo... Men det er lov å drømme. Eller i alle fall tillatt. Og så er det gratis.

Og, det finns et snev av sannhet. Verden ligger for mine føtter. Problemet er å velge. For jeg blir nok neppe husket lenge om jeg ender opp som "tvileren", han som hadde alle mulighetene, men som aldri klarte å velge og derfor endte opp med ingenting...

Hvilken historisk personlighet er du?

Mitt resultat:
Leonardo DaVinci
Du er et multigeni som både kan lage fantastiske kunstverker, utvikle usannsynlige oppfinnelser og tenke tanker høyt over de fleste andre. Det er bare å velge og vrake for deg! Hva skal du bli, hva skal du gjøre? Verden ligger for dine føtter. En ting er sikker: du vil huskes i mange, mange år etter din død.
Ta denne quizen på Start.no

6 kommentarer:

Katrine K sa...

Haha, jeg måtte bare ta denne testen også, og jeg endte opp som Leonardo da vinci jeg også...
Verden ligger for våre føtter, javel.

Hobbyfilosofen sa...

Det er klart verden ligger for våre føtter, Katrine K! Det gjelder bare å utnytte muligheten... ;-)

Jill sa...

Og jeg ble Tolkien. Synes det var greit, jeg :-)

Hobbyfilosofen sa...

Slett ikke dumt Jill! Tyder på en smule kreativitet... ;-)

Mari sa...

Jeg ble også Tolkien! Ikke å forakte, nei. Jeg har jo mye fantasi vet jeg, så kanskje, kanskje stemmer det littegrann?

Hobbyfilosofen sa...

Mdm Bricolleur: Kanskje stemmer det litt... og det er vel litt som horoskop, alle finner noe som kan tolkes riktig og de fokuserer på det... ;-) Men det føles bra å kunne identifisere seg med noen en drømmer om å være.