fredag 27. april 2007

Bagateller…

Hun: - Faen, hvordan kunne du?
Han: - Hva da? Hva har jeg gjort nå da?
Hun: - Ingen ting, som vanlig, eller?
Hun: - Det er kanskje hva du ikke har gjort som er problemet! Ser du ikke hvordan det ser ut her?
Han: - Ingen dør vel av litt skitt?
Hun: - Du er så jævlig dum!
Han: - Mmmm… jeg vet…
Hun: - At du aldri lærer… Det er alltid på samme måte. Uansett hva jeg gjør. Alt går inn det ene øret og ut det andre.
Han: - Uff, jeg beklager, det er jo ikke meningen, det bare ble sånn.
Hun: - … det bare ble sånn…
Han: - Du vet jo det, jeg blir så fokusert på det jeg…
Hun: - Ja, jeg er så jævlig lei alt….
Han: - …det jeg gjør… og da glemmer jeg sånne bagateller…
Hun: - Det er faen ikke bagateller. Alt flyter rundt. Det må vaskes, ryddes., plenen klippes, hva faen skal vi spise?
Han: - Ja, ja, ja, jeg vet, men det er jo så viktig for meg å …
Hun: - Så ingen ting annet spiller noen rolle for deg da? Hva! Bryr du deg i det hele tatt om meg? Er jeg bare kjekk å ha? En tjener? Til din disposisjon?
Han: - Du vet hva du betyr for meg. Uten deg…
Hun: - Uten meg hadde du kanskje sultet i hjel i en møkkete leilighet…
Han: - Nei, nå må du gi deg! Jeg gjør faktisk litt her, jeg og!
Hun: - Som hva da?
Han: - Ja, som for eksempel…
Hun: - Ja, kom med det nå…
Han: - Ja, jeg handlet jo melk og brød.
Hun: - Det var i forrige uke, din idiot! Det har vi spist opp for lenge siden.
Han: - Ja, og så skiftet jeg dekk på bilen…
Hun: - Og hvor lang tid tar det? Maks en time! Vet du hvor lang tid jeg bruker på å vaske, rydde og vaske klær hver uke?
Han: - ..eh….
Hun: Nei, tenkte meg det, din jævla latsabb!

Ingen kommentarer: